I dati publicati da u Bancu di Corea u 26 d'ottobre dimustranu chì a crescita ecunomica di a Corea di u Sud hà superatu l'aspettattivi in u terzu trimestre, guidatu da un rebote in l'esportazioni è u cunsumu privatu. Questu furnisce un sustegnu per u Bancu di Corea per cuntinuà à mantene i tassi d'interessu invariati.
Dati mostranu chì u pruduttu domesticu grossu (PIB) di Corea di u Sudu hà aumentatu da 0,6% in u terzu trimestre da u mese precedente, chì era u listessu cum'è u mese passatu, ma megliu cà a previsione di u mercatu di 0,5%. Nantu à una basa annuale, u PIB in u terzu trimestre hà aumentatu da 1,4% annu annu, chì era ancu megliu cà u mercatu. aspettatu.
A ripresa di l'esportazioni hè stata u mutore principale di a crescita ecunomica di a Corea di u Sudu in u terzu trimestre, cuntribuiscendu 0.4 punti percentuali à a crescita di u PIB. Sicondu i dati di u Bancu di Corea, l'esportazioni di Corea di u Sud anu aumentatu da 3.5% mese à mese in u terzu trimestre.
U cunsumu privatu hà ancu ripigliatu. Sicondu i dati di u bancu cintrali, u cunsumu privatu di a Corea di u Sud hà aumentatu da 0,3% in u terzu trimestre da u trimestre precedente, dopu avè diminuitu da 0,1% da u trimestre precedente.
L'ultimi dati publicati da a Dogana di Corea di u Sudu dimustranu recentemente chì e spedizioni media di ogni ghjornu in i primi 20 ghjorni di uttrovi anu aumentatu da 8.6% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu. Questa data hà ottenutu una crescita positiva per a prima volta da settembre di l'annu passatu.
L'ultimu rapportu cummerciale mostra chì l'esportazioni generale di Corea di u Sudu in i 20 ghjorni di u mese (escludendu e differenze in i ghjorni di travagliu) anu aumentatu da 4,6% in paragunà cù u listessu periodu di l'annu passatu, mentre chì l'impurtazioni anu aumentatu da 0,6%.
À mezu à elli, l'espurtazioni di Corea di u Sud à a Cina, un grande paese di dumanda glubale, hè cascatu da 6,1%, ma questu era u più chjucu calatu da l'estate scorsa, mentri l'espurtazioni à i Stati Uniti anu aumentatu significativamente da 12,7%; i dati anu ancu dimustratu chì i spedizioni di l'esportazioni in Giappone è Singapore anu aumentatu da 20% ognunu. è 37,5%.
Tempu di pubblicazione: 30-oct-2023