Ci si vede in 19-61, CSPI-EXPO

千木

 

Yantai Juxiang Construction Machinery Co., Ltd. hà da fà un impattu significativu à a prossima Esposizione Internaziunale di Macchine di Custruzzione di u Giappone, chì si ferà da u 22 à u 24 di maghju à u Chiba Port Messe International Exhibition Hall.

Cunnisciuta per a so cumpetenza in a pruduzzione è u disignu di l'attacchi frontali di l'escavatore, mostrarà i so prudutti innovativi in ​​u stand 5, 19-61.

 

Dapoi u so stabilimentu in u 2008, Yantai Juxiang Construction Machinery Co., Ltd. hè statu un pioniere in l'industria di l'attaccamentu frontale di l'escavatore in Cina. Cù un forte focusu nantu à a qualità è l'innuvazione, a cumpagnia hà assicuratu una pusizione di punta in u mercatu. Hà ottenutu a certificazione di u sistema di gestione di qualità ISO9001, chì sottolinea u so impegnu à furnisce i prudutti di i più alti standard. Inoltre, a cumpagnia vanta più di 30 tecnulugii patentati, solidificendu ancu a so reputazione di pioniere in u campu.

 

Trà i prudutti chì saranu esposti in a mostra sò una gamma di accessori frontali per l'escavatore, cumprese i battelli di pile, cesoie idrauliche, pinze per frantumazione, pinze per legna, cambiatori rapidi, martelli rompi, pisatori vibranti, e ripper. Questi accessori di punta sò pensati per rinfurzà l'efficienza è a versatilità di l'escavatori, risponde à e diverse esigenze di prughjetti di custruzzione è di demolizione.

 

 

 

展品

 

 

Ci si vede quì ! 19-61

 


Tempu di Post: 14-May-2024