Ci hè solu un mesi da a Settimana d'Oro d'ottobre (dopu à a festa, a stagione fora di staghjoni ufficialmente principia), è a sospensjoni di e cumpagnie di trasportu hè longa. MSC hà sparatu u primu colpu di sospensione di i voli. U 30, MSC hà dettu chì, cù a dumanda debbule, suspenderà u so ciclu Swan operatu indipindentamente Asia-Europa di u Nordu per sei settimane consecutive da a 37a settimana à a 42a settimana da a mità d'ottobre. À u listessu tempu, trè viaghji nantu à u serviziu Asia-Mediterranean Dragon (serviziu Asia-Mediterranean Dragon) in a 39th, 40th è 41st weeks seranu annullati consecutivamente.
Drewry hà recentemente preditu chì, in vista di a consegna cuntinuu di a nova capacità di i navi è di a stagione di punta debule, i trasportatori di l'oceanu puderanu implementà strategie di sospensione più strette per prevene più cali di i tassi di trasportu, chì pò purtà à l'annullamentu temporaneu di i viaghji da i speditori / BCO. A settimana passata, MSC hà annunziatu i piani di rotà u so prugramma Swan, chì includeva una chjama supplementaria à Felixstowe in u Nordu di l'Europa, ma hà ancu annullatu alcune rotazioni portu asiatiche. U viaghju aghjustatu di a settimana 36 di u serviziu di u cignu parterà sempre da Ningbo, Cina u 7 di settembre cù u 4931TEU "MSC Mirella". Swan Loop hè stata rilanciata in ghjugnu di questu annu cum'è un serviziu separatu da l'allianza 2M. Tuttavia, MSC hà luttatu per ghjustificà a capacità extra è hà riduciutu a dimensione di i navi disposti da circa 15 000 TEU à un massimu di 6 700 TEU.
A cumpagnia di cunsulenza Alphaliner hà dettu: "A debule dumanda di carichi in lugliu è agostu hà obligatu MSC à implementà navi più chjuche è annullà i viaghji. L'ultimi trè viaghji di u mese, u 14,036 TEU "MSC Deila", sò stati tutti annullati, è a nave sta settimana hè stata ridistribuita in u circuitu Far East-Medium East New Falcon. Forse ancu più surprisante, vista a resistenza di l'industria finu à avà, MSC hà decisu di annullà trè navigazioni in una fila in u so circuitu autonomu Asia-Mediterranean Dragon per via di una dumanda debule. Dopu à settimane di creazione di riservazioni più forti è, in cunseguenza, tassi spot più alti nantu à a strada Asia-Europa di u Nordu, l'impegnu di capacità extra in a strada pare avè un impattu negativu. In fattu, l'ultimu cummentariu Ningbo Container Freight Index (NCFI) hà dichjaratu chì e rotte di l'Europa di u Nordu è u Mediterraniu "cuntinueghjanu à taglià i prezzi per vince più riservazioni", purtendu à una calata di i prezzi spot in queste duie rotte.
Intantu, a cumpagnia di cunsulenza Sea-Intelligence crede chì e linee di spedizione sò troppu lente per aghjustà a capacità prima di a festa di u ghjornu di a Cina. U CEO Alan Murphy hà dettu: "Ci sò solu cinque settimane finu à a Settimana d'Oro, è se e cumpagnie di spedizione volenu annunzià più sospensioni, allora ùn ci hè micca assai tempu". Sicondu i dati di Sea-Intelligence, pigghiannu a strada trans-Pacificu cum'è un esempiu, i taglii di capacità totali nantu à i corsi di cummerciale durante a Settimana d'Oro (Settimana d'oru più e prossime trè settimane) sò avà solu 3%, paragunatu à una media di 10% trà 2017. è 2019. Murphy hà dettu: "In più, cù a dumanda di stagione di punta tipida, pò esse sustinutu chì i viaghji in biancu necessarii per mantene i tassi di u mercatu stabile duveranu sopra. Livelli 2017 à 2019, chì darà à i trasportatori una strategia di scuperta in uttrovi. porta più pressione ".
Tempu di Postu: Settembre-04-2023